Return policy
You will be able to give back his products bought in www.kneeperformance.es, inside the 14 following days to be delivered the purchase. All the products will have to give back intact, with all his labels and original packagings. We do not collect articles that already have been used and are not spoilt.
Command us an email to info@kneeperformance.es to coordinate the return of your request. Our department of attention to the customer will indicate you how proceed. Once received the return in our warehouse will proceed to credit you the amount of the request given back.
In the supposed case that the customer wish to do a change or a return, *the cost of the return will run to charge of the customer.*
Always it can contact us for any question of return in info@kneeperformance.es
Damages and problems
It inspect his request in the reception and contact us immediately if the article is defective, damaged or if it receives the wrong article, so that we can evaluate the problem and correct it.
Loss of the request
In the case that the delivery of the request demore more than 65 days, his request can consider like request no delivered, in this case, Kneeperformance.es does charge and will give him back entirely the repayment of the product, do not forget to contact with us.
Exceptions / articles no returnables
Some types of articles can not give back, like perishable products (like foods, flowers or plants), personalized products (like special requests or personalized articles) and products of personal care (like products of beauty). Neither we accept returns of dangerous materials, flammable liquids or gases. Put in contact if has questions or interests on his specific article.
Lamentably, we can not accept returns of articles in offer or cards of gift.
Exchanges
The fastest way to ensure to obtain what wishes is to give back the article that has, once that it accept the return, do a purchase separately for the new article.
Stray articles / Stolen
Kneeperformance.es It is not responsible by stray packages or stolen. If his information of follow-up indicates that his package delivered to his direction and has not received it, inform it to his respective carrier of sending with the information that provided him in the Page of follow-up provided.
If has more questions on his package or if it entered a wrong direction in his request, communicate with our team of attention to the customer in info@kneeperformance.es
Repayments
We will notify him once that we have received and inspected his return, and will do him know if the repayment was approved or no. If it approves , him reembolsará automatically his method of original payment. It remember that his bank or company of charge card can take a time in processing and publish the repayment also.
Â
Podrá devolver sus productos comprados en www.kneeperformance.es, dentro de los 14 dÃas siguientes de ser entregada la compra. Todos los productos deberán devolverse intactos, sin estrenar, con todas sus etiquetas y embalajes originales. No recogemos artÃculos que ya hayan sido usados y no estén estropeados.
Mándanos un email a info@kneeperformance.es para coordinar la devolución de tu pedido. Nuestro departamento de atención al cliente te indicará cómo proceder. Una vez recibida la devolución en nuestro almacén procederemos a abonarte el importe del pedido devuelto.Â
En el supuesto caso que el cliente desee realiza un cambio o una devolución, *el coste de la devolución correrá a cargo del cliente.* Â
Â
Siempre puede contactarnos para cualquier pregunta de devolución en info@kneeperformance.es
Daños y problemas
Inspeccione su pedido en la recepción y contáctenos de inmediato si el artÃculo está defectuoso, dañado o si recibe el artÃculo incorrecto, para que podamos evaluar el problema y corregirlo.
Pérdida del pedido
En el caso que la entrega del pedido se demore más de 65 dÃas, su pedido puede considerarse como pedido no entregado, en éste caso, KneePerformance.es se hace cargo y se le devolverá Ãntegramente el reembolso del producto, no olvide contactar con nosotros.
Â
Excepciones / artÃculos no retornables
Ciertos tipos de artÃculos no pueden devolverse, como productos perecederos (como alimentos, flores o plantas), productos personalizados (como pedidos especiales o artÃculos personalizados) y productos de cuidado personal (como productos de belleza). Tampoco aceptamos devoluciones de materiales peligrosos, lÃquidos inflamables o gases. Póngase en contacto si tiene preguntas o inquietudes sobre su artÃculo especÃfico.
Â
Lamentablemente, no podemos aceptar devoluciones de artÃculos en oferta o tarjetas de regalo.
Intercambios
La forma más rápida de asegurarse de obtener lo que desea es devolver el artÃculo que tiene, y una vez que se acepte la devolución, realice una compra por separado para el nuevo artÃculo.
ArtÃculos Perdidos / Robados
KneePerformance.es no es responsable por paquetes perdidos o robados. Si su información de seguimiento indica que su paquete se entregó a su dirección y no lo ha recibido, infórmelo a su respectivo transportista de envÃo con la información que se le proporcionó en la Página de seguimiento proporcionada.
Â
Si tiene más preguntas sobre su paquete o si introdujo una dirección incorrecta en su pedido, comunÃquese con nuestro equipo de atención al cliente en info@kneeperformance.es
Reembolsos
Le notificaremos una vez que hayamos recibido e inspeccionado su devolución, y le haremos saber si el reembolso fue aprobado o no. Si se aprueba, se le reembolsará automáticamente su método de pago original. Recuerde que su banco o compañÃa de tarjeta de crédito puede tardar un tiempo en procesar y publicar el reembolso también.