Return policy

EN 🇬🇧

You will be able to give back his products bought in www.kneeperformance.es, inside the 14 following days to be delivered the purchase. All the products will have to give back intact, with all his labels and original packagings. We do not collect articles that already have been used and are not spoilt.

Command us an email to info@kneeperformance.es to coordinate the return of your request. Our department of attention to the customer will indicate you how proceed. Once received the return in our warehouse will proceed to credit you the amount of the request given back.

In the supposed case that the customer wish to do a change or a return, *the cost of the return will run to charge of the customer.*


Always it can contact us for any question of return in info@kneeperformance.es



Damages and problems

It inspect his request in the reception and contact us immediately if the article is defective, damaged or if it receives the wrong article, so that we can evaluate the problem and correct it.

Loss of the request
In the case that the delivery of the request demore more than 65 days, his request can consider like request no delivered, in this case, Kneeperformance.es does charge and will give him back entirely the repayment of the product, do not forget to contact with us.



Exceptions / articles no returnables

Some types of articles can not give back, like perishable products (like foods, flowers or plants), personalized products (like special requests or personalized articles) and products of personal care (like products of beauty). Neither we accept returns of dangerous materials, flammable liquids or gases. Put in contact if has questions or interests on his specific article.


Lamentably, we can not accept returns of articles in offer or cards of gift.







Exchanges

The fastest way to ensure to obtain what wishes is to give back the article that has, once that it accept the return, do a purchase separately for the new article.



Stray articles / Stolen

Kneeperformance.es It is not responsible by stray packages or stolen. If his information of follow-up indicates that his package delivered to his direction and has not received it, inform it to his respective carrier of sending with the information that provided him in the Page of follow-up provided.


If has more questions on his package or if it entered a wrong direction in his request, communicate with our team of attention to the customer in info@kneeperformance.es



Repayments

We will notify him once that we have received and inspected his return, and will do him know if the repayment was approved or no. If it approves , him reembolsará automatically his method of original payment. It remember that his bank or company of charge card can take a time in processing and publish the repayment also.

 

ESP 🇪🇸

Podrá devolver sus productos comprados en www.kneeperformance.es, dentro de los 14 días siguientes de ser entregada la compra. Todos los productos deberán devolverse intactos, sin estrenar, con todas sus etiquetas y embalajes originales. No recogemos artículos que ya hayan sido usados y no estén estropeados.

Mándanos un email a info@kneeperformance.es para coordinar la devolución de tu pedido. Nuestro departamento de atención al cliente te indicará cómo proceder. Una vez recibida la devolución en nuestro almacén procederemos a abonarte el importe del pedido devuelto. 

En el supuesto caso que el cliente desee realiza un cambio o una devolución, *el coste de la devolución correrá a cargo del cliente.*  

 

Siempre puede contactarnos para cualquier pregunta de devolución en info@kneeperformance.es



Daños y problemas

Inspeccione su pedido en la recepción y contáctenos de inmediato si el artículo está defectuoso, dañado o si recibe el artículo incorrecto, para que podamos evaluar el problema y corregirlo.

Pérdida del pedido
En el caso que la entrega del pedido se demore más de 65 días, su pedido puede considerarse como pedido no entregado, en éste caso, KneePerformance.es se hace cargo y se le devolverá íntegramente el reembolso del producto, no olvide contactar con nosotros.

 

Excepciones / artículos no retornables

Ciertos tipos de artículos no pueden devolverse, como productos perecederos (como alimentos, flores o plantas), productos personalizados (como pedidos especiales o artículos personalizados) y productos de cuidado personal (como productos de belleza). Tampoco aceptamos devoluciones de materiales peligrosos, líquidos inflamables o gases. Póngase en contacto si tiene preguntas o inquietudes sobre su artículo específico.

 

Lamentablemente, no podemos aceptar devoluciones de artículos en oferta o tarjetas de regalo.







Intercambios

La forma más rápida de asegurarse de obtener lo que desea es devolver el artículo que tiene, y una vez que se acepte la devolución, realice una compra por separado para el nuevo artículo.



Artículos Perdidos / Robados

KneePerformance.es no es responsable por paquetes perdidos o robados. Si su información de seguimiento indica que su paquete se entregó a su dirección y no lo ha recibido, infórmelo a su respectivo transportista de envío con la información que se le proporcionó en la Página de seguimiento proporcionada.

 

Si tiene más preguntas sobre su paquete o si introdujo una dirección incorrecta en su pedido, comuníquese con nuestro equipo de atención al cliente en info@kneeperformance.es



Reembolsos

Le notificaremos una vez que hayamos recibido e inspeccionado su devolución, y le haremos saber si el reembolso fue aprobado o no. Si se aprueba, se le reembolsará automáticamente su método de pago original. Recuerde que su banco o compañía de tarjeta de crédito puede tardar un tiempo en procesar y publicar el reembolso también.